הודעות ועדכונים

לשכת עורכי הדין - האזור האישי

29.12.2021

לשכת עורכי הדין בישראל

כחלק מהמגמה ההולכת וגוברת בישראל ובעולם לניהול מידע וביצוע פעולות פיננסיות ואחרות באמצעות יישומונים במכשירים ניידים, פיתחנו את יישומון האזור האישי עבור עורכות ועורכי הדין.

בימים אלו משלמים עשרות אלפי חברות וחברים את דמי החבר.

כחלק מהמגמה ההולכת וגוברת בישראל ובעולם לניהול מידע וביצוע פעולות פיננסיות ואחרות באמצעות יישומונים במכשירים ניידים, פיתחנו את יישומון האזור האישי עבור עורכות ועורכי הדין.

 

ביישומון תוכלו לקבל תמונת מצב של חובותיכם/ן ללשכה, לשלם את דמי החבר באופן מקוון (או להוריד באופן עצמאי שובר לתשלום דמי החבר) ולצפות בהיסטורית התשלומים. כמו כן תוכלו להוריד שובר להזמנת כרטיס חבר חדש (במקרה של אובדן או השחתה) וכן לבקש ולקבל ישירות למייל אישור חברות, לעדכן פרטים אישיים, לרכוש מוצרים שונים ועוד.

 

שימו לב: לא ניתן לשלם את דמי החבר ב"אזור האישי" באתר האינטרנט של הלשכה שכן הגישה לאזור זה נחסמה באופן יזום והיא נמנעת בשלב זה מטעמי זהירות.

 

לפיכך, את דמי החבר לשנת 2022 ניתן כרגע לשלם באופן מקוון רק באמצעות האפליקציה "לשכת עורכי הדין – האזור האישי" הזמינה (ללא עלות כמובן) בחנויות האפליקציות.

 

APP STORE >>  

 

GOOGLE PLAY >>  

 

לצפייה בסרטון הדרכה על אופן ביצוע התשלום באפליקציה לחצו כאן >> 

 

שאלות ותשובות:

  • אני בחנות, אך אינני מצליח להוריד/להתקין את האפליקציה
    • בדקו האם מוגדרת במכשיר אפשרות ההורדה בעת חיבור ווי-פיי בלבד.
    • האפליקציה זמינה בחנויות האפליקציות של מעל ל- 150 מדינות. עם זאת, יתכן שאתם רשומים במדינה מסוימת שאינה מוגדרת. אנא פנו אלינו לפי הפרטים שבהמשך ונפעל לעדכן בהתאם. 
  • התקנתי את האפליקציה, אך אינני יודע את קוד האינטרנט שלי (השדה השלישי)
    • קוד האינטרנט מופיע על פני כרטיס החבר בחלקו התחתון וכן בשוברי התשלום שנשלחו אליכם בדואר.  
  • התקנתי את האפליקציה, הזנתי הפרטים, אך מתקבלת הודעה על "שגיאת לוגין"
    • הודעת השגיאה מעידה ברוב המקרים על הזנה שגוייה של אחד הנתונים במסך הכניסה. כצעד ראשון, הזינו שוב הפרטים תוך הקפדה יתרה על דיוקם.
    • תאריך לידה - לעיתים, בין בשל טעות הקלדה, התאריך שהוזן במערכת החברים אינו התאריך הנכון ולכן המערכת אינה מזהה את התאריך (הנכון) המוקלד על ידי המשתמש. אנא פנו אלינו וציינו את תאריך הלידה שלכם.
    • במכשירים ניידים מדגמים מסוימים (בעיקר דגמים ותיקים), הגדרות תוכנה שונות מונעות ביצוע הכניסה. כצעד ראשון, אנא נסו לבצע כניסה ממכשיר נוסף. במידה ולא עלה בידיכם לבצע הכניסה, אנא פנו אלינו.
  • נכנסתי לאפליקציה, אך תהליך התשלום איננו ברור
    • להסבר מלא על תהליך התשלום - צפו בסרטון שבקישור שלעיל. 
  • ביצעתי תשלום אך לא הגיע אליי אישור התשלום
    • האישור נשלח לכתובתכם הרשומה במערכת החברים, או לכתובת אותה הגדרתם בתהליך התשלום.
    • אם בכל זאת לא קיבלתם את האישור, אנא פנו אלינו לפי הפרטים שלהלן ונשלח אליכם אישור בהקדם.

עורכות דין ועורכי דין הנתקלים בקשיים, או שזקוקים לסיוע נוסף בעניין אופן תשלום דמי החבר, מוזמנים לפנות ללשכת עורכי הדין בערוצים הבאים:

  • מוקד התמיכה של הלשכה, במייל:support@israelbar.org.il  
  • בטלפון 1599-500-606
  • ללשכתו של ראש הלשכה בטלפון: 03-6362214 באמצעות עו"ד ונסה שגיא, או בדוא"ל:roshlishka@israelbar.org.il  

 

 

חיפוש עו"ד :
משפחה
תחום עיסוק
אפליקציית
ספר עורכי הדין עכשיו להורדה לסמארטפון