הודעות ועדכונים

שאלות ותשובות בנושא דמי חבר, כרטיסי חבר, עדכון פרטים

30.05.2022

גזברות הלשכה

איך משלמים דמי חבר? איני מצליח/ה לשלם באתר; איך משלמים עורכי דין שלא קיבלו שוברים? איך מקבלים קבלה בגין תשלום דמי החבר? האם עורכי דין שהגיעו לגיל 67 זכאים להנחה? איך מעדכנים פרטים? ועוד.

שאלות ותשובות בנושא דמי חבר, כרטיסי חבר, עדכון פרטים

 

דמי חבר

 

שאלה

תשובה

איך משלמים דמי חבר?

באתר האזור האישי בכתובת www.israelbar.co.il או באמצעות האפליקציה "לשכת עורכי הדין – האזור האישי" הזמינה (ללא עלות כמובן) בחנויות האפליקציות.

 

APP STORE >>  

 

GOOGLE PLAY >>  

 

לצפייה בסרטון הדרכה על אופן ביצוע התשלום באפליקציה לחצו כאן >> 

אני בחנות, אך אינני מצליח להוריד/להתקין את האפליקציה

 

 

התקנתי את האפליקציה, אך אינני יודע את קוד האינטרנט שלי (השדה השלישי)

 

 

התקנתי את האפליקציה, הזנתי הפרטים, אך מתקבלת הודעה על "שגיאת לוגין"

 

 

 

 

 

נכנסתי לאפליקציה, אך תהליך התשלום איננו ברור

 

 

ביצעתי תשלום אך לא הגיע אליי אישור התשלום

 

 

 

 

עורכות דין ועורכי דין הנתקלים בקשיים, או שזקוקים לסיוע נוסף בעניין אופן תשלום דמי החבר, מוזמנים לפנות ללשכת עורכי הדין בערוצים הבאים:

 

  • בדקו האם מוגדרת במכשיר אפשרות ההורדה בעת חיבור ווי-פיי בלבד.
  • האפליקציה זמינה בחנויות האפליקציות של מעל ל- 150 מדינות. עם זאת, יתכן שאתם רשומים במדינה מסוימת שאינה מוגדרת. אנא פנו אלינו לפי הפרטים שבהמשך ונפעל לעדכן בהתאם.
  •  

    קוד האינטרנט מופיע על פני כרטיס החבר בחלקו התחתון וכן בשוברי התשלום שנשלחו אליכם בדואר

     

     

     

  • הודעת השגיאה מעידה ברוב המקרים על הזנה שגוייה של אחד הנתונים במסך הכניסה. כצעד ראשון, הזינו שוב הפרטים תוך הקפדה יתרה על דיוקם.
  • תאריך לידה - לעיתים, בין בשל טעות הקלדה, התאריך שהוזן במערכת החברים אינו התאריך הנכון ולכן המערכת אינה מזהה את התאריך (הנכון) המוקלד על ידי המשתמש. אנא פנו אלינו וציינו את תאריך הלידה שלכם.
  • במכשירים ניידים מדגמים מסוימים (בעיקר דגמים ותיקים), הגדרות תוכנה שונות מונעות ביצוע הכניסה. כצעד ראשון, אנא נסו לבצע כניסה ממכשיר נוסף. במידה ולא עלה בידיכם לבצע הכניסה, אנא פנו אלינו.
  •  

     

    להסבר מלא על תהליך התשלום - צפו בסרטון שבקישור שלעיל.

     

     

     

     

  • האישור נשלח לכתובתכם הרשומה במערכת החברים, או לכתובת אותה הגדרתם בתהליך התשלום.
  • אם בכל זאת לא קיבלתם את האישור, אנא פנו אלינו לפי הפרטים שלהלן ונשלח אליכם אישור בהקדם.
  •  

     

    • מוקד התמיכה של הלשכה, במייל:support@israelbar.org.il  
    • בטלפון 1599-500-606
    • ללשכתו של ראש הלשכה בטלפון: 03-6362214 באמצעות עו"ד ונסה שגיא, או בדוא"ל:roshlishka@israelbar.org.il  

     

    איך משלמים עורכי דין שלא קיבלו שוברים?

    1.     ניתן לשלם ללא השובר באמצעות כרטיס אשראי באתר האזור האישי ו/או באפליקציה.

    2.     יש לבדוק אם הכתובת עדכנית, ובמידת הצורך לעדכנה באמצעות הטופס המקוון באתר או באפליקציה.

    3.  ניתן להפיק שובר למייל באמצעות האפליקציה.

    3.     כמו כן, ניתן לפנות לטל' 1599-500606 או לפקס
    03-5615476.

    איך מקבלים קבלה בגין תשלום דמי החבר?

    1.     בתשלום באמצעות כרטיס אשראי נשלח האישור באמצעות הדוא"ל.

    2.     תשלום באמצעות שובר – הספח החתום בידי הבנק הוא האסמכתא להנהח"ש.

    האם עורכי דין שהגיעו לגיל 67 זכאים להנחה?

    עורכי דין שמלאו להם 67 שנים עד לסוף השנה שלפני שנת התשלום, נדרשים לשלם תעריף מופחת. השובר נשלח אוטומטית עם הסכום המתאים.

    עורכי דין שאינם עוסקים במקצוע – האם עליהם לשלם דמי חבר?

    עורך דין שאינו עוסק במקצוע רשאי להגביל את חברותו, ומשעשה כן, יקבל פטור מדמי חבר, מתאריך ההגבלה ואילך.
    הגבלת (וחידוש) החברות מתבצעים באמצעות טופס הנמצא באתר.

    מצ"ב קישור:

    http://www.israelbar.org.il/uploadFiles/membership_form_updated_july_25_2016_full.pdf

     

     

    כרטיסי חבר

     

    שאלה

    תשובה

    איך מקבלים כרטיס חבר?

    הכרטיס נשלח בדואר כשלושה שבועות לאחר התשלום.

    כרטיס החבר לא התקבל, למרות שחלפו 3 שבועות

    יש לבדוק תקינות הכתובת, ובמידת הצורך לעדכנה באמצעות הטופס המקוון באתר או באפליקציה.

    לאחר העדכון יש לשלוח הודעה על כך למייל: servicetashloom@israelbar.org.il

    כרטיס החבר אבד

    יש להזמין כרטיס חבר באמצעות אתר האזור האישי או באפליקציה.

    כיצד ניתן להחליף תמונה בכרטיס החבר?

    1.     יש להזמין כרטיס חבר באמצעות אתר האיזור האישי או באפליקציה.

    2.     לאחר ההזמנה יש לשלוח תמונה סרוקה בפורמט JPG + שם ומס' רשיון למייל: servicetashloom@israelbar.org.il
    לחילופין, ניתן לשלוח תמונה אחת לת.ד. 34050 ת"א 6134001.

    3.     חובה לצרף לתמונה את אישור-התשלום, שהתקבל בזמן הזמנת הכרטיס.

     

    עדכון פרטים

     

    שאלה

    תשובה

    איך מעדכנים פרטים?

    1.     עדכון כתובת, טלפון, כתובת דוא"ל – באמצעות אתר האזור האישי או האפליקציה.

    אין לשלוח הודעה בפקס או במייל.

    2.     עדכון שם – יש לשלוח הודעה, בצירוף צילום ת.ז.  והשם באנגלית, לפקס 03-5615476.

    3.     הוספה למאגר הנוטריונים – יש לשלוח הודעה, בצרוף תעודת נוטריון, לפקס 03-5615476.

    4.     עדכון תחומי עיסוק – באמצעות הטופס המקוון אשר באתר או באפליקציה או לשלוח הודעה לפקס 03-5615476.

     

    אישור חברות בלשכה

     

    שאלה

    תשובה

    איך מקבלים?

    יש לפנות אל לימור יחזקאל במייל: limor@israelbar.org.il או באמצעות האפליקציה (עדיף)

     

    מידע לעורכי דין שהוסמכו בדצמבר

     

    שאלה

    תשובה

    האם התשלומים לקראת ההסמכה כוללים דמי חבר?

    לקראת ההסמכה שולמה אגרה בגין הצטרפות כחבר חדש ללשכה. אין מדובר בדמי חבר.
    בתחילת ינואר יישלח שובר לכל עורכי הדין, שהוסמכו לאחרונה.

    איך יתקבל כרטיס חבר?

    כשלושה שבועות לאחר תשלום דמי חבר יישלח הכרטיס בדואר.

     

    חיפוש עו"ד :
    משפחה
    תחום עיסוק
    אפליקציית
    ספר עורכי הדין עכשיו להורדה לסמארטפון