הודעות דוברות הלשכה

העובדים שמאחורי פעילות הלשכה - כתבה שניה בסדרה

25.02.2015

דוברות הלשכה

לשכת עורכי הדין פועלת יום יום למען ציבור חבריה, ומקדמת פרויקטים שיטיבו עמם ויגנו על ענייניהם המקצועיים באמצעות הפורומים, הוועדות והמוסדות השונים הפועלים במסגרתה. בסדרת כתבות ייחודית נבקש לחשוף בפניכם את מנגנון הלשכה – העובדים שעומדים מאחורי הקלעים, מרכזים את פעילות הפורומים והוועדות ומוציאים את יוזמות הלשכה לפועל בעבודה נאמנה. והפעם – הדס שושני.

הדס שושני עובדת מזה כשנה בבית הלשכה בירושלים במערך תפעולי הכולל בין היתר מוקד טלפוני ארצי חדש. המוקד מספק מענה וסיוע מיידי במגוון נושאים לכל חברי וחברות הלשכה כמו גם לציבור הרחב. בכל חודש מתקבלות במוקד הטלפוני הארצי כ-10,000 פניות.

 

הדס, ספרי על תפקידך בלשכה?

אני חלק ממערך תפעולי שנועד לתת מענה לציבור עורכות ועורכי הדין ולמתמחים בכל רחבי הארץ. יחד איתי עובדים דניאל פת ואסנת גיל, ואנחנו מעניקים סיוע בכל דבר ועניין, החל מנושאים הנוגעים לתשלום דמי חבר, בחינות הסמכה ומועדיה, וכלה ביצירת קשר עם גורמים שונים בלשכה.

 

כיצד מטופלת כל פנייה?

כל שיחה שמתקבלת מופנית לגורם הרלוונטי בלשכה, הן באופן ישיר על ידי הפניית השיחה לשלוחה המבוקשת, והן על ידי שליחת הודעת דוא"ל לטיפול.

 

באיזה אופן את מרגישה שאת תורמת ללשכה?

אני מרגישה שבזכות עבודתי במוקד, מקבלים עורכי הדין והמתמחים סיוע באופן מיידי ומלא, כך שכל אחת ואחד מהם מקבל יחס אישי ומענה ראוי לפנייתו.

 

את עובדת בבית הלשכה בירושלים. איך את מוצאת את העבודה בעיר הבירה?

אני ירושלמית בכל רמ"ח איבריי. נולדתי, גדלתי והתחנכתי בירושלים, כך שמהבחינה הזו אין שוני גדול. עם זאת, אני שמחה שמצאתי עבודה בקרבת הבית, בה אני מממשת את יכולותיי ומסייעת לציבור גדול.

 

האם יש לך היכרות מוקדמת עם עולם המשפט?

את השירות הלאומי עשיתי באפוטרופוס הכללי. במסגרת השירות, נתתי מענה לציבור הרחב ולעובדי המחלקות, ובין היתר נחשפתי לתחום המשפט ולחומרים משפטיים.

 

ספרי על הדינמיקה בין העובדים בלשכה?

אנחנו בקשר טוב מאוד, ומסתדרים היטב אחד עם השני. הדינמיקה השתפרה בגיבוש שנערך באחרונה לכל העובדים שהתפרס על פני יומיים. מאוד נהניתי בו והיה לי חשוב להיות חלק, ולהכיר את כל עובדי הלשכה.

 

כיצד את מסכמת את השנה הראשונה בלשכה?

אני שמחה שאני מסתדרת ושאני חלק אינהרנטי מהמערכת. כל יום אני מתוודעת לזה שאני יכולה לתת עוד מעצמי ומהיכולות שלי. לצד זה אני מרגישה שבזכות הלשכה אני לומדת דברים חדשים, מתפתחת ומתקדמת.

 

האם היו לך חששות לפני שנכנסת לתפקיד?

המוגבלות הפיזית שלי לא מגבילה אותי להתנהל ביום יום, אני מסוגלת לעשות כל דבר. העבודה בלשכה רק חיזקה זאת - אני מוכיחה לעצמי שאני יכולה ומסוגלת לעשות כל מה שצריך.

 

מה הלשכה עבורך?

בשנה האחרונה הלשכה הפכה עבורי לבית שני, ואני מקווה להמשיך ולהתפתח בה. הלשכה העלתה לי את הביטחון העצמי באופן כזה שאני מסוגלת לדבר עם כל אחד. מעבר לכך היא נותנת לי יחס שווה, כבר מההתחלה התרשמתי מאוד ממנכ"ל הלשכה, עו"ד גיל סלומון וסמנכ"ל תפעול, מערכות מידע CIO ומערך ההתמחות, אורי אלפרסי, שקיבלו אותי בזרועות פתוחות".

 

מה המטרה לשנה הקרובה?

שהמוקד הטלפוני ימשיך לתת מענה מהיר לפונים וסיוע על הצד הטוב ביותר לכל חברות וחברי הלשכה. ברמה האישית אני מקווה להמשיך להיות חלק מלשכת עורכי הדין שנתנה לי הזדמנות להתפתח וללמוד דברים חדשים.

 

המלצה לחיים?

לא לפחד, והכי חשוב להעז, לקחת צעד אחד קדימה ולראות כמה זה פשוט וקל.

 

חיפוש עו"ד :
משפחה
תחום עיסוק
אפליקציית
ספר עורכי הדין עכשיו להורדה לסמארטפון