הודעות דוברות הלשכה

טפסי המשוב בדרכם לעורכי הדין

15.03.2005

עו"ד שמרית רגב - דוברת הלשכה

המשוב הוא "סקר צרכנים", המכשיר המקצועי המקובל ביותר לבקרת איכות והתנהלות של מערכות הנותנות שירותים. המשוב נועד גם לאתר תקלות כדי להביא לתיקונן, וגם להביע הערכה לשופטות, לשופטים ולדיינים הרבים שעושים מלאכתם באופן מקצועי, הולם ומכובד ובתנאים לא קלים.

בימים אלה מפיצה לשכת עורכי הדין את טפסי משוב השופטים לשנת 2005 לעורכי/ות הדין ברחבי הארץ.

 

במשוב מתבקשים עורכי הדין להעריך התנהלות של שופטים שבפניהם הופיעו בכל בתי המשפט ובתי הדין ובכל הערכאות, בשנה האחרונה על פי פרמטרים שונים, כגון: ניהול הדיון, יחס לעדים ולעורכי הדין, שליטה בדין המהותי הרלוונטי לתיק ובעובדות התיק, וכן הניסיון לפשר. המשוב עוסק בהתנהלות השופט/ת בלבד ולא בתוכן ההחלטה.

 

המשוב הוא "סקר צרכנים", המכשיר המקצועי המקובל ביותר לבקרת איכות והתנהלות של מערכות הנותנות שירותים. המשוב נועד גם לאתר תקלות כדי להביא לתיקונן, וגם להביע הערכה לשופטות, לשופטים ולדיינים הרבים שעושים מלאכתם באופן מקצועי, הולם ומכובד ובתנאים לא קלים.

 

הלשכה מצרה על כך שחלק מן השופטים אינם מקבלים את עמדתה לגבי חיוניותו של המשוב. לדברי ראש הלשכה, ד"ר שלמה כהן, "לא די לומר שבקרה היא לגיטימית. על משרתי ציבור, כמו השופטים, לקבלה, ללמדה ולהפיק ממנה לקחים. ונזכיר, במשובים הקודמים רוב ההערכות לרוב השופטים ברוב הפרמטרים היו גבוהות. צר לנו שועד השופטים בחר לנקוט בדרכים בלתי ראויות של חרמות ונידויים כלפינו על "חטא" המשוב. אבל גם התנהלות בלתי ראויה זו לא תרתיע אותנו מלמלא חובתנו".

 

חיפוש עו"ד :
משפחה
תחום עיסוק
אפליקציית
ספר עורכי הדין עכשיו להורדה לסמארטפון